2013. április 29., hétfő

Második...

A vasárnap...hát igen, reggel 7-re mentem abba a fura nevű hotelbe ami elég indiás beütést kelt, de amikor oda értem, nem kevés séta után, mivel biztonsági okok miatt (magyarul hülye voltam) előbb száltam le 2 megállóval a busról. Szóval semmi köze indiához azon kívül, hogy 2 manager is indiai ősöktől származik valószínűleg, de a többi sablon.
Szóval reggeliztetéshez átöltözve feladat kiosztva, kaptam egy őőőőős reggeliztető nőt(15éve itt van, itt is hal meg) Nőt ? Magát a sátánt. Aki esetleg néz Family guyt, annak csak annyi, hogy "Consuela" , de egy az egyben. Aki nem nézi annak pici leírás: mexikói bevándorló, 145cm, széltében a fele, fekete középhosszú haj, vérvörös rúzs és eszeveszett latin akcentus :)
Valami ilyesmi :
Consuela
Hogy összefoglaljam röviden a reggel 7-től 11.30-ig történő eseményeket...ennyit még életembe nem futottam pincérként, ugyanis a vénasszony csak két szót tudott angolul : Quickly, quickly, quickly, quickly, quickly, quickly darling , quickly, quickly, quickly darling !
És neki soha nem lehettél elég gyors. Amikor egy kávés és másik kézben egy teás kancsóval rohantam vissza  a töltésből, csak annyit mondott: "Nagyon jól dolgozol, csak egy kicsit gyorsabban..." szóval , quickly, quickly, quickly, quickly, quickly...majd 11körül elment végre ez a rabszolga hajcsár és 12-kor már én is leléptem egy kis pakolás után. Itthon nem történt semmi különös, Ágival még este megbeszéltük a nap eseményeit és alvás...ugyanis reggelre nincs munka, így gondoltam elnézek az agency-be mi a helyzet.

Hétfő
...nem felejtettek el, hála az égnek, reggel 8kor csörgött a telefon és kérdezték tudnék e menni ma a Milleniumba. Hát persze, hogy igen. Szóval 11-körül be is értem és ott voltam 15:30-ig . Nemtörtént igazándiból semmi, 2 meeting volt aztán végig neteztem a maradék időt.
Lőttem egy két képet oda fele meg haza fele jövet is.

Ez a park ahol reggelente átmegyek ha jövök ide, háttérben pedig a Millenium Hotel
 Más szögből
 Ismét

Egyébként ehhez még annyit, itt Londonban lépten nyomon parkok vannak és most nem kis 50-60 négyzetméteres zöldről beszélek ahova kihozhatod a kutyád szaratni, hanem elég komoly fákkal tüzdelt parkocskák. Sokukban még folyó vagy tó is van. Kocogni tökéletes vagy elütni az időt egy napos délutánon.
Egyébként amikor jöttem hazafelé, ebben a parkban, amit mostmár nevezzünk nevén Grosvenor Square park-ban egy elegáns 40-es nőci fekete szövet szoknya, piros kosztüm és mit látok ? Játszik a telefonjával ebben a parkban hason fekve!...hát ilyet még otthon nem láttam :)
Na mind1, beugrottam azért meló után az agnecyhez, van e valami a hétre. Hát van, holnap reggel 7 Corinthia Hotel. Korán kelés. Valszeg éjszakaival megyek.

Egy kis más, ami még nagyon tetszik Londonban. Itt a környéken a buszosok előre köszönnek és el is várják ezt vica - verza, főleg a hétvégések, mert ők nagyjából mindig állandók. Mindenki ismeri őket :)

A már említett, mindenhol park... ez felül múl mindent ! Lépten nyomon parkba botlasz, keresned sem kell. És nincs tele kutyaszarral , egyrészt , mert nagy a bírság, másrészt mert odafigyelnek rá. Lenne mit tanulni.

A tömegközlekedés. Brilliáns. Elsőre bonyolult, de aztán rájössz nagyon komoly tervezés állhat mögötte. Szinte mindenhova eljutsz bármivel is menj, legyen az metró, bus , vagy vonat. Ki mennyit hajlandó áldozni rá. Mert a metró bérlet brutális áron van (egyelőre számomra), kb. 140-font körüli havi összeg. A bus már nem olyan vészes ez megvan egy kicsivel több, mint 19-font heti, ami ugye 80 / hónap kb.
Eljutok vele bárhova, hála a telefonnak/mobilnetnek/különböző appoknak :) , DE , mert mindig van egy DE!

Hatalmas dugók vannak 7-órától kb. este 8-ig. A hatalmast úgy kell érteni, hogy 45-perc alatt beérnék centralba ha 5-6 körül megyek reggel. De utána ez elhúzódhat akár 2,5 órára is. És el is szokott ! Bizonyám! A haza utak általában ennyi időmet veszik el. De szerencsére időmet és nem pénzemet. Ha majd bele rázódok már megengedhetem majd magamnak a metrót is :)

Itt egy kép egy ilyen reggeli bus útról, amikor még mindenki alszik...

Ja igen, a kijelzőn ami jobb oldalt látszik, ott váltakozva látod a buson telepített cirka 20 kamerát, hogy tuti ne történjen semmi baj ! :)
Egyébként egész London tele van kamerával. Nem is nagyon láttam bóklászó sünöket, vagy ford focusban melegedő naplopókat, hogy finom legyek és nőies.
A kamerák elintézik ezt a gondot, és ha baj van ők jönnek, de addig figyelnek a lencsék olyan 5-méterenként.
Ja egyébként mától lehet kapni a Galaxy S4-et itt, na nem mintha fenyegetne :D De azért bementem a boltba megfogdosni picit :)

Itt pedig ezen a képen, egy hétköznapi délután az Oxford Circus csomópontba. Zsúfolt? Áh dehogy !
(egy csomót vártam mire elmentek az autók, hogy látszódjon az ember tömeg)


Na ennyi mára, utolsó...miért csókolta meg az arab a fodrászat előtt a földet háromszor mikor kijött ? Annyira nem sikerült jól a haja, kb mintha egy pelikán telibe fosta volna széliránnyal ellentétesen... aki tudja a megfejtést küldje már el... jó éjszakát !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése