2013. augusztus 17., szombat

Hó' van má' a poszt ? !



Hóóól van má' a poszt? Hé mé késik, mivan má? Asszontad, hogy sűrűbben írsz...tényleg vagy csak szívattá? Mikor írsz újra? Hányat kell még aludni ? Most lesz akko' vagy nem? Mikor olvashatjuk miiiii?



Aóó bakker mivan itt, mi ez a nagy levélhegy? Ha mindenki ugyanazt írja, akkor abból bőven elég egy! Hát értek én a szép szóból, csak utálom ha sürgetnek, mit csináljak ezekkel, az e-mailekben fürdjek meg?

Vagy mi? Vagy mi, vagy mi van már, vagy mér' van az?

Ja hogy úgy, a poszt, a sok üzenet azért hajazz egymásra..."Oké, Gabi be kell lássa, poszt költés terén nem látszik meg a kapkodása." Bármit is jelent a publikumot egzaktálom, mondtam én , hogy jön kövi poszt, csak azt nem melyik nyáron! Komoly munka folyik kérem, kérdeznek a kollégák, hogy miről írjak, mi fontos és mégis miről írNÁK...A hotel besegít, gyűjtögetjük az élményeket, a vacsinál meg eldöntjük, hogy mit lehet.

Az ihletet a feneketlen kerekeskútból merem, vagy lemegyek a helyi pub-ba, azt nem tudni mi van velem
egy pár napig................ vagy egy pár hétig, barátom, Így hamar elrepül ám egy hét (vagy kettő-három)
Szerintem már tudsz mindent, köszönöm a kérdésed meg is van a válasz arra, hogy a posztom miért késett.

Morgolódunk, hörpögünk halljam mi a hézag? Én meg ropogós rímeket sütögetek egész nap. Hát élet ez kérem? Oké már 10hete ígérem...De mit kívántok, mit adjak, mi kell még? A vérem? A jó munkához idő kell, a szarhoz meg még több, de hidd el ez is tartalmas lesz, nem pedig egy léggömb. Semmi pánik, van rakás, beindultak a gépsorok, tudom hogy már kevesebben olvassák, de remélem nem utoljára még nyomok pár mondatot, hogy ismét nekem legyen igazam a posztom mégis megjelenik és nem hagyom, hogy megunjam már megint, még ezt is... én meg izguljak, hogy letölt-e a sok kis szájberkampó, azt ettől legyek letörve? (nyihhaha egy lófaszt) ...ezt kimondtam, vagy csak gondoltam? Meglepődsz, ha megtalálsz a sorok közt a blogomban egy picit még belőlem is... Sőt én is, ha még nem vesztem el teljesen... Hát tényleg sokat vártam, mert az előző posztomban még nagy volt a lelkesedés, de ez idővel megnyeklik, ahogy minél többet látok – élek meg Londonból a szikra pedig elalszik. Na mindegy, ennyi lett volna a kis bevezetőm, nem mondom, hogy nem adom fel, ha elolvasod.

Na hát szóval, próbáltam kicsit frappánsabb bevezetőt lőni neki, ha már ennyit kihagytam, utólag is köszi Szabi az ihletet! Nem véletlen nem írtam, bár több oka is volt. Először is sok újdonság nem történt, meleg volt, munka volt és minden gördült, ahogy annak rendje és módja szerint kellett neki. Továbbra is Crowne Plaza restaurant pincérkedés. Az angol tapadt , ragadt mint a piszok és napról napra ment egyre jobban, bár a morning shiftek általában vissza vettek vagy két heti angol tudást a fejemből, annyi magyarral dolgozunk együtt és lusta gyerek révén persze, hogy inkább magyarul szólaltam meg minthogy meg erőltessem az agyam az angollal :) Szóval teltek a napok a megszokott tempóban, heti 1-2 buli itt ott, délutánonként iszogatás a parkban stb...jó idő volt na! ...ki kell használni itt az ilyet! Heti 1 szabadnap, de nem tétlenkedéssel töltöttem, folyamatosan kerestem a továbblépés lehetőségét. IT irányú Cv-t szerkesztettem, és elkezdtem a környékünkön keresgélni boltokat akik foglalkoznak Pc,laptop, game console repairrel . Minden szabadidőm ennek szenteltem, hogy elbuszozzak oda ahol ezek a boltok találhatóak és pár szó után ott hagyjam a Cv-m. Az első ilyen lehetőség egy itteni magyar révén(amit utólag is nagyon köszönök) meg is lett, ahol el töltöttem 3 próba napot, de sajnos rá 4napra kaptam a választ, hogy nem én nyertem el a pozíciót. Ami egyébként enginer/repairman , ha még nem említettem volna. Tulajdonképp egyszerűen fogalmazva a halálból visszahozni gépeket, ez lenne a dolgom. Szerettem annó csinálni a saját gépemet, hát most kipróbálom magam élesbe...nah, elkalandoztam...szóval nem kaptam meg, amit sajnáltam, mert a 3 nap próba nap eléggé lefárasztott, ugyanis utána, én mentem még a hotelbe hajnalig pincérkedni és reggel újra az info boltba kezdtem. Dehát sebaj, nem adtam fel. Lett is eredménye, az egyik helyről visszahívtak (pont munka közbe) így csak az sms-t láttam, hogy kellene beszélni, mert felkeltettem az érdeklődését a managementnek. Hát jó, összeszedtem minden fajta és meglévő rábeszélőkémet és visszahívtam a számot. Meg győztem , hogy nekünk még ma találkoznunk kell és nem fogja meg bánni. Hát a beszélgetésünk vége az lett, hogy másnap próba nap, meg azután is. Szóval kettő egyszerű matekkal, de az 8-órás volt, így ki kellett kérjem magam a hotelből, ugyanis csak 1 off- napom volt (nem véletlen siettetem, hogy legyen meg a Trial day). A szöveg egyszerű volt, csak annyit írtam bentre, hogy nem tudok menni. Nem kérdeztek semmit, megúsztam. Nó , vissza kanyarodva, tehát második nap is szerepeltem, és jól, így nap végén felajánlották a szerződést , amennyiben én is szeretnék maradni, mert hát ők meg voltak velem elégedve. Elfogadtam. És nagy a boldogság most :)
Nem akartam bunkó lenni így, azért még másnap bementem a restaurantba dolgozni, és elköszönni illendő módon a vezetőségtől és a pajtásoktól. Az délutánt egy laza sörözgetéssel zártuk ünneplés gyanánt a St. James parkban...és másnap már kezdtem is az új helyen hivatalosan :) azóta is ott (ezen a héten kezdtem). Heti 6 nap, amiben semmi újdonság nincs, mert eddigis ennyit csináltam. 10-től kezdek, hurrá nem kell korán kelni! Kaja idő, akkor amikor akarom. Telefonálni, cigizni(ha dohányoznék) , akkor amikor akarom. Nincs elvárás, nincs limit, csak csinálni mindig valamit. Szóval jó! A kollága már kioktatott, hogy a jó infósnak 3 dolog kell : Red bull, whiskey és cigi. OKÉ :) hajrá.


Más téma. Ági holnap jön, így most őt kell majd elindítani London rögös, ámde milliószor könnyebb(mint otthon) útján. Kíváncsi leszek, hogy szerepel majd a vendéglátó iparban :) ha nem jön össze nézünk neki mást. Olyan még nem volt, hogy sehogy se legyen !
Továbbra is ugyanott lakok, holnaptól lakunk, ez nem változott...a munkahely is 15percre van sétálva, bussal 5perc. De ahogy lejár a bérletem szerintem többet nem is töltöm az Oysterem, hisz azzal is több pénz marad a zsebembe. Inkább egy biciklin gondolkozom. Hjjajj annyira jóó, végre nem kell napi 3-3,5órát busozni...hát igen minden kezdet nehéz! De egyre jobb és jobb lesz. Most, hogy ezt a lépcsőt is megléptem lehet tervezni a következőt...mert soha nem állunk ám le !

A végére nyomok pár képet ugyanis lőttem párat az elmúlt 10-11 hétben. Sorry most több nem jut eszembe hirtelen, hisz a tegnapra is alig emlékszem, nemhogy arra, hogy milyen apróságok történtek még a hetekbe :) Próbáltam csak a fontosakat kiragadni.

Tehát a képek összevissza :

Egy átlagos nap lezárása az étterembe :)



Chef bácsi alszik szünetbe


Hyde Park hattyú bébi


 Anyuci


Egy remek délután a Hyde Parkba (többek közt)!









A vendégecskénk



A reggeli sörnyitó látvány az Elephant and Castle -n miközben vártam a busom mindennap :)



Mókusok mindenütt, St. James Park (3percre az étteremtől)






Éééés ha valakinek szülinapja volt, akkor a bistro gárda megy bulizni :)


 Ha a hely nem is, a csapat nagyon fog hiányozni !

Nemtudom mikor írok legközelebb, ne várjatok :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése