2013. május 27., hétfő

Hajnaliságos

...03:40 és magamtól keltem fel úgy, hogy az istenért se tudok vissza aludni...oké ennek is megvan az oka hisz tegnap 01:50-kor kellett kelljek, hogy 04-re beérjek, mert a hülye németek a BL döntő miatt mindenképp 06-kor akarták magukba nyomni Wurst+Eier kombójukat és amikor kv-val kínálom felháborodva néz rám, hogy neki ne adjak én kv-t hisz ő csak sört iszik :D  Oké my friend, csak a jattot ne feledd :)
A másik amiért fenn vagyok, hogy a kollégák, a buson az idegenek, de még az utcán a macska is prüsszög. Mindenki most van megfázva. Minden oldalról támadnak, így egy kicsi maradt rajtam is, a torkom ma nem az igazi. Úgyhogy jöhet a Coldrex+AspirincC+C-vitamin trió! Azért az megnyugtatott, hogy miközben elkészítettem hallottam , hogy valaki fenn készülődött melóba menet :)
Hehe, fejlemények részemről: egy egész hétre át raktak az esti restaurant shiftre, ami csak jót jelent, ugyanis oda a jobbakat rakják, de ami még jobb az egészben, hogy mindennap jatt osztás !:) Adózatlan kp. azonnal a zsebbe. Legjobb. Tegnap már ebből vettem a bérletem a jövőhétre. Úgyhogy örülök picit, megint egy fokkal feljebb. Reggeliztetést nem is kaptam a hétre, így lesz időm aludni. Mindennap 15-Close, ami úgy 23:30 és 00:30 közé esik vendégtől függően.
Benn egyébként nagyon rendes és jófej mindenki, még a magyarok is! és ez nagy szó itt kinn, higgyétek el. Rengeteg beképzelt sznob magyarral találkozni itt kinn, el se merem képzelni mi lesz majd az irodai terepen később. A 3 managerből csak az egyik köcsög. A másik az meleg. A harmadik pedig nő.
Egyszerű, numeró egyest kerülni kell amennyire csak lehet, másodikról rosszat nem tudok írni, harmadikat pedig rengetegen szidják, de idáig velem korrekt volt.
Van egy kis beépített kémem a bejáratnál aki ülteti a vendégeket reggel és ő hallotta, hogy megvannak elégedve a munkámmal, így hosszabbra terveznek velem. Nem véletlen kerültem fel az esti rotára :) Kapott is  egy forró csokit az infóért a kiscsaj, hogy a jövőben is nyitva tartsa a fülét :)
Jah, a múlt héten megcsináltam a kártyáimat, mert úgy néz ki ugye, hogy maradok egy ideig. Kajakártya,öltöző,security card : 5+5+5 font deposit. Picit kiakadtam, megint én fizetek azért, hogy dolgozhassak nekik :D Szerencsére, ha elmegyek egyszer elvileg vissza adják. Kíváncsi leszek... bár remélem addigra, már nem fog számítani 15font.

Azért örülök, hogy haza mennek a németek végre, mert derékszaggató volt ez a két nap amíg ment a BL felhajtás. Folyamatosan fullon volt a hotel is és az étterem is. És sorok álltak a beléptetésnél. Mindenki, mint a mérgezett egér, úgy futkorászott. Volt egyébként egy érdekes találkozásom is tegnap reggel. Pont én kaptam azt az asztalt ahova, leült a hátra zselézett hajú úriember és az:
-Óh, Gábor? (miután kellőképp be zoomolta a névtáblám) című felismerés következett. Kisebb beszélgetésbe elegyedtünk a tegnapi meccsről és hangulatról szummázva, hogy egy német rangadó hangulata volt a tegnapi és semmi köze nem volt a BL döntőkhöz, /pardon uram, jahogy ez nem az első/, majd mikor a legkevésbé számítasz rá kinyújtja vaskos kezét és oda csúsztat a markomba egy zöld-fehér kártyát. A kártyán a fradi logó és a következő titulus: FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgató . Nagyon a reggel folyamán nem is beszéltünk többet, nem szeretem az ilyet, aki nem bírja ki, hogy na te fiú, olyan nincs ám, hogy te engem nem ismersz fel! Hozzáteszem, miután elfogyasztotta a nem kis reggelijét egy pennyt se hagyott nekünk az asztalon, az hagyjál, de kifele menet el se köszönt :) Éljenek a sasok !

Más:
Egy kis Hősök:
"Talpra magyar itthon ne legyél külföldön idegen
Ha több sebből vérzik állj mellé ne hagyjon hidegen a
A hazád nem erre tanít apád meg anyád
Próbálj meg itt megélni legyen ez a tanyád
Gondolkozz ép ésszel kapaszkodj két kézzel ha fáj
A semmi is tud minden lenni ha kietlen a táj
Monokróm de ha jobban hangzik maradjon egyszínű
Lélegezz a víz alatt soha ne legyél kishitű"

Ami a napokban a fejembe járt ahhoz valahol kellett ez a kis szám is, hogy megírjak a következőket.
Szörnyű ami otthon megy, és innen közlöm, hogy senki se idegen itt kinn, mert itt mindenki idegen, és ha mindenki idegen, akkor senki sem idegen ! Ez itt egy international gyűjtő hely!
Előző melóhely:  Manager -olasz, kollégák : litván(3),olasz(3),lengyel(2),orosz(1),portugál(1),spanyol(2),magyar(6)
Mostani: managerek: spanyol&arab&malaysiai , kolégák: francia(1),africai(2),spanyol(3),magyar(5)
Amikor pedig banquetingezünk itt, akkor általában indiai(7)+1 magyar (én) :D
A takarítók, housekeeperek, mosógatók általában afrikaiak vagy magyarok.
Mindenhol ott vagyunk, mondtam, és egyre többen.
Visszatérve nagyon, de nagyon vegyes város. Az indiaiak itt vannak ugye elég rég óta, aki ügyes volt már 100millió fölötti autóval furikázik vagy hazament. Utánuk özömlöttek a lengyelek, megnyitottak egy rakás lengyel boltot, kezdenek jól állni. És most itt a magyar kivándorlási hullám. Feltöltjük a vendéglátós szakmát minden irányból. Pár év múlva már mi is visszafogottabbak és szétszórtabbak leszünk a munkapiacon, de egyelőre úgy néz ki, hogy minden hotelben találkozom magyarral és sose 1 darab van :)

Egyébként miért szenvedjek otthon? Miért küzdjek egy olyan országért, ami nem az én hibámból és döntéseimtől néz ki, úgy ahogy van. Mások szarát én hozzam helyre a hatalmas sarcokból és adóból? Lehetsz nagy hazafi, de amikor meglátod a számládon az összeget a csekkek kifizetése után, akkor már elgondolkozol, hogy hány évesen is fogsz így tudni gyereket vállalni? Mikor élhetsz? Lehet autód, házad, nyaralásod egy örök napos országban, szórakozási lehetőséged.Bár az utóbbi időben inkább az a jellemző, hogy ilyen merész gondolatok eszükbe se jutnak az embereknek és a "nekem soha nem lesz gyerekem" szó fordulat sűrűbben hallható. Ahogy Petike mondta, ahhoz, hogy itt valamid legyen egyik szemednek sírnia kell, a másiknak nevetnie egyszerre. Igen ez öröklést jelent. Temetéssel egybe kötve.
"Nem merek, itt a család, barátok. Túl öreg vagyok. Ide köt az állásom, házam, albérletem. Nem tudok angolul." -->  Jajj és még mennyi ilyen mondat. A minap egy 52éves magyarral találkoztam. Mosogató volt, két szót tudott angolul. Yes/No. Van munkája. 1100fontot keres. Bátor? Lehet.
Soha senkit se beszéltem rá a továbbállásra, ő élete, ő döntése hol és milyen életszínvonalat szeretne magának a jövőben. De akinek kétségei vannak, ne legyenek. Itt tudsz félre tenni ha akarsz és mellette élni.
Munka az van! Senki se higyje, hogy jajj, az már egy telített város, hisz mindenki oda megy. Ha nem tetszik, mész tovább :) Lehetőség az rengeteg!
(megint érzem, hogy nem írtam le mindent, amik a fejembe járnak befelé vagy épp hazafele jövet, de ez kb. esélytelen, mire ide jutok, hogy van időm írni valami, elfelejtem:)

A hetek amúgy nagyon gyorsan telnek, a napok még inkább és csak az döbbent rá mindig, hogy új hét kezdődött, hogy megint bérlet+rent(bérleti díj). Telnek a napok, jó az idő, eső ritkán esik! , boldog vagyok jelenleg ! Sziasztok !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése