2013. december 16., hétfő

Ismet koltoztem/unk harmadszor is!


je`e`...mar 2honapja nem irtam ?! :)))

Akarmilyen almos es faradt vagyok ezt akkor is meg irom, mert meg igertem magamnak is, es masoknak is, es amugyis mar huzom halasztom, ugyanis immaron 3. hete lakunk uj otthonunkba, ami mostmar egy sajat kis Studio lakas, ertsd: 1 szoba+ +konyha + furdo kucko! Terveim szerint ez a post kicsit szinesebb lesz, teszek bele videokat is, ha a youtube is ugy akarja, es elkeszul addigra mire en is a postal.


Amiert most irok, az-az, mert valami tortent... tudjatok az elejen meg mindennap tortent valami erdekes, minden ujdonsag volt es nem volt nehez. Csak ugy jart a fejem egesz nap ha kitettem a labam a zart terbol alias munka-otthon, es mindennap egy elmeny volt. Mostanra ugy megszokott lett minden, es eloterbe kerultek fontosabb dolgok, mint sem hogy, je`e` mennyi mokus maszkal Central Londonban...amugy sok...

Az elso es legfontosabb :)) amiota kinn elek most eloszor vagyok ket napot zsinorban itthon. Szombat es vasarnap. Mijj mennyei, 6-7napok utan 5ot dolgozni :) Ugyanis uj munkahely is parosult az uj lakashoz. Igazsag szerint a ketto teljesen egy idore esett, de jol kezeltem, ugy nez ki hiszen, meg mind a ketto megvan. Lakas is a seggunk alatt es melo is a kezem alatt. Uj munkahely: kevesebb munka ora, kevesebb nap, normalis fonok, magasabb fizu. Minden happy.
Es uj lakas, szep kertes ovezetbe, park par percre, bus megallo 20meterre kb. es az uj munkahely is 25perc . Super.
Hat nehezebb volt elintezni, mint megszokni :) Tortent ugyanis, hogy elkezdtem uj munka utan keresgelni, mert azert az indiai fonokot senkinek se kivanom, es a napi 1,5ora busozas se volt inyemre...ezzel egy idoben draga jo lakotars asszonysag bekozolte, hogy el kell hagyjuk a rezidenciajat dec.02.-ig tehat maradt 2hetunk cirka, uj helyet keresni, ami itt NAGYON nem egyszeru. Ha 14 agency-nel nem jartam, akkor egynel se, hogy talaljak valamit. Mert vagy nincs, vagy megfizethetetlen vagy a legroszabb ``parokat nem fogad``. Es mivel 3 a magyarok igazsaga , csak hogy egszeru legyen Agi is utazott haza fitness versenyt lebonyolitani, megiscsak a mi egyesuletunk szervezi... super... tehat a feladat adva volt.... :

2het alatt, ugy hogy, heti 6napot dolgoztam reggel 7-es indulassal es 20:10-es haza erkezessel. Keressek uj lakast, amit intezzek el angolul, talalkozzak az agencyvel, majd a tulajjal , majd nezzem meg es ugye intezzem a szerzodeseket, mindezt egyedul, mert Agi Magyarorszagon es az uj munkahelyre behivtak interjura. Hat mondom ennel durvabb csak nem lesz ugyhogy CHALLENGE ACCEPTED!!!

Jelentem, amint azt mar sokan tudjatok, megoldottam. A reszletekbe nem megyek bele, mindenesetre manager ur eleg csunyan nezett, hogy egesznap a mobilon csungok.

Csinaltam videot amikor meg csak lakas nezoben voltunk agencyvel , azt most ide be is linkelem:



Azota mar minden arrebb lett tolva, vagy ott sincs vagy kicserelve Ikeasra. Mert mi masra. :)
Az elmult harom hetunket itt, ez a kis lakas toltotte ki, elso het az csak pucolas es takaritas, dzsuvazas az utolso centiig, mert a tulaj Ir nemzetisegu es sajna nem jobbak az irek se mint az angolok. Koszos, zsiros, poros.
Masodik het vasarlas es hianyzo dolgok beszerzese...nagyon kellemetlen amikor kene a wc kefe es nincs... :D
Vettunk ruhas szekrenyt is, mert amit itt hagytak az nem volt eleg. Mondjuk az en ruhaim elfertek, de Aginak egy full ruhas szoba se lenne eleg. Igy hat a no``i akarat gyozott es vettunk fiokos ruha szekrenyt Ikeabol.

Magamnak talaltam egy szep oblos, 160cm szeles 80cm mely sarok asztalt, ugyhogy en ezzel lettem boldogabb, es £250 helyett £40-ert szereztem behasznaltan. Jo uzlet volt.
El fer a pc, a laptop es meg dolgozni is lehet egyik szegletebe ha bejon valami private melo.

Termeszetesen a tozsde, a koltozes es uj munkahely miatt szunetelt, de abba is lassan vissza razodom.
Vettunk meg ebayrol szep borszeket is, es ha a Pc is elkeszul remenyeim szerint december vegere, akkor mission complete. Nagyjabol ez lett az en reszlegem :
Csupaszon:


Es mar berendezve. Asszonysag epp dolgozik. Ugyintezes az egyesulettel.














Az ido mostansag nem epp az igazi. Egyik nap 2-fok a masik nap 12-fok. Es nagyjabol szurkes mogorva esos, olyan welcome to Londonos.
Mas...sikerult megismernem az itteni magyar bulikat szervezo emberket, aki egybol persze el is rancigalt a soron kovetkezo bulira, ahol Barany Attila lepett fel Dj. Juhasz Lacival felkonferalva. Hat az elso gondolatom az volt, hogy meg itt, ketezer akarhany kilometerre se hagy nyugodni ez az ember. De mind1, elmentem. Az egyik Ibis hotelbe szallasolta el a kopaszt, es mikozbe vartunk ra az eloterbe, azon jart az agyam vajon mennyire lesz bekepzelt ember, egyaltalan hozzam szol-e ilyesmi. Es pozitivan csalodtam, semmi ilyesmi, kez fogas,beszelgettunk oda fele par mondatot es kesz. Semmi flegmasag...nem gondoltam volna azok alapjan amit mutat kifele. Zenelt egyett, semmi kulonos, az a szokasos volt, sajnos meg 16-17 evesen is ezeket a szamokat hallottam tole, ez nem valtozott, de valamiert a nepnek ez kell. Hat ezt is tul eltuk.





Croydonba is vissza mentem masnap a szokasos del-London magyar bulira. Pasztor tarhonya, elo mulatos zene, hazi palinka es a legfontosabb: joo tarsasag! Szolid este, tokeletes zarasa a hetnek. Korai alvas, holnap melo.

Nagyjabol ezek tortentek mostansag, sorry, hogy ennyi sort elvett a lakas, de jelenleg ez a mindenunk. Anyagilag nagyon levett minket, de ugye uj ev, uj celok, lesz mire gyujteni megint...:)

Zaraskepp feltoltok egy videot a karacsonyba oltozott belvarosrol, amit a napokban vettem fel, jelenleg igy nez ki, nekem nagyon tetszik. Extra vagans big fuckin crowns! es persze az elmaradhatatlan korona, hisz mi is lenne velunk nelkule.





Mindekinek jo ejszakat, remenyeim szerint meg irok uj ev elott.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése