2014. február 8., szombat

Nincs mirol irni !


Eloszor is Boldog uj evet mindenkinek !!

Masodszor ! :  Nincs mirol irni , igy elkezdtem olvasni, hatha az tom valamit a fejembe. Olvasok befele, olvasok hazafele. Mindig valamit, vagy angolul vagy magyarul az mindegy. A hetkoznapok lassan ugyanolyanok lettek, es szerintem ami nektek mindennapos nekem az lett erdekes. De bele estem abba a hibaba, amit annyira el akartam kerulni, es lam, megse sikerult , hogy masok miatt irtam. Valoszinu ezert is csuszik egy ujabb bejegyzes mostmar egyre tobbet. Ahogy haladok elore az idobe egyre nagyobb a res ket post kozott. Ugyanis torekszem hogy olyan sorok keruljenek fel amire azt mondjak , hogy “igen ez tenyleg igy van”, vagy , hogy “nem is gondoltam volna, hogy te ilyet is tudsz” stb.. pedig tenyleg kuzdottem ellene, csak nagy volt a kisertes. De azt mondjak, nem a cel ami boldogga tesz hanem az ut amit vegig jarsz. Szoval ez is megvan. Tehetek egy pipat ide is, pedig ez nem volt celom. A celom a sajat erzeseim, sajat elmenyeim leirasa volt a sajat stilusomba es nem erdekel, hogy harmadszor irom ugyanazt a szot, majd megcsorrennek a fejembe Tunde szavai “szo ismetles, hasznalj szinonimat” , ismet elkerulhetetlen. Menthetetlenul bevesodott, de talan nem is baj.

Meg van 1 oram indulasig.

Nem ma nem dolgozom, szombat van. Szimpla private melo London tulso vegen. Hosszu ideje fekszik itt egy megszerelt laptop, es verge a tulaj jelentkezett, hogy most jo lenne neki. Csak legyen minnel kesobb a talalka! “Mennyire keson?” kerdem. Hat 11 utan. Ezzel o nem is gondolta, de engem elkuldott egy olyan allapotba, hogy oooo me`g nem kell felkeni, hisz csak delre megyek. Szoval lustasag felsofokon. Nem reg keltem, es nagyjabol a ket hete tarto lelki ismeret furdalas, hogy mostmar aztan tenyleg ideje lenne irni valamit abba a franya blogba, belem hasitott. Kv,arc mosas, majd gep  , es egyszer csak be otlott, hat megirom azt, hogy miert NEM irok :D nem en lennek az elso azt hiszem, aztan a tobbi ugyis jon majd magatol…


Az ido itt most pocsek, londoni, es most nem mentegetem hisz igazan megmutatja azt , hogy mibol alakult ki a sztereotipia, meg az albino, meg a kodos ezen a heten 7-7 eso , sot, ma jegesovel parosult ami utan 2percel napsutes es ra 10percre ismet eso. Szoval fergeteges. Bar engem nem zavar, vagy sanyargat. Sokan (magyarok) megorulnek az idojarastol ami itt van, de konyorgom, akkor miert nem mentel Jamaicara? Ember, tudtad mi var rad... nem azt nezne, hogy itt 3-4x tobb keresetelbol elmehet akar telen is nyaralni, ha ugy tartja. Nem. Inkabb sajnaltassuk magunknak , hogy milyen rossz itt, milyen rossz otthon. Sehol se jo.
Csak en vagyok ilyen hulye , hogy mindenben keresem a pozitivat ezzel kizarva a negativ tenyezoket ?


A het esemenye szamomra, hogy nagyjabol 10honap utan valaszolt a egy lany, nevezzuk neven Anita, akinek nagyon is benne volt a keze, hogy Angliat valasztottam celul a kijovetelkor. Szinten blogot vezet, csak szorgosabban mint en. Manchesteri a lanyzo, ahol mint meselte fele annyiert sajat lakopark beli lakas torlesztojet fizetik, mig mi egy, egyszobas lakasert (berelve) tobb mint a ketszereset. Hat igen van kulonbseg London es a tobbi varos kozott. Nem kicsi.
Na de vissza terve, a blogjat linkelem, hatha mast is erdekel.
http://antaujelete.blogspot.hu/2008_03_01_archive.html
Otthon minden este ot olvastam el alvas elott, es fejben mar terveztem is az itt letet. Azota azert rengeteg dolog tortent mar, csupa jo szerencsere. De ! nagyon nagyon orultem, hogy irt Anita, azota kitargyaltunk eleg sok mindent, es mini blogok szulettek private beszelgetesunkbe :)
Nem hiszem, hogy at tudom adni milyen jo erzes, mintha egy 6eve tarto baratsagbol ismernek meg valakit, fura, hiszen ugyebar az eletet leirta 2008 ota, es ez kb. olyan erzes mintha minden heten beultunk volna egy kv.-ra , hogy meseljen nekem mi tortent vele . Foleg, hogy ahogy el es amiket csinal 80-90% -ban teljesen hasonlo, mint en. Remelem egyszer eloben is osszefutunk. Bar a tavolsag nem kicsi.
Pont azt beszeltuk meg tegnap, hogy mivel egyikunk se tud mit irni, mert nincs mirol, irjuk meg azt, hogy “NINCS MIROL ! “ bejott :)


Egyebkent, csakhogy temat valtsak, tervben jo baratommal Attilaval egy kozos kis mini valalkozas letrehozasa meg a kozeljovoben, szeretnem tavasszal , de sok mulik azon is , hogy mennyi idonk lesz ra a munka mellett. Tovabbra is maradunk az IT. reszlegnel ennyit el arulhatok , es erosen internet alapu lesz. Ha bejon, akkor ev vegere uzlethelyseg berles. Na de tobbet tenyleg nem irok, nem akarom elszolni :)


A jelenlegi munkahelyem tovabbra is fantasztikus, de mint mindig mar most is nezem a kovetkezo lehetoseget, hatha akad valami ennel is jobb. CV-ket kuldom nagyobb cegeknek folyamatosan, es ha ra harapnak, akkor nem hezitalok. Hisz ebben a honapba fog eltelni a 3. honapom itt, szoval ha tartom a statisztikamat, akkor ideje lassan valtani :))


Agi meg mindig ugyanott, reggel pincerkedik delutan babysitterkedik, probalom hajtani a valtas fele, hogy jobb legyen neki is , de konok es lassu sajnos. Jobban szereti azt, hogy mar tud mindent, hogy mindenki ismeri, es tobbet ra biznak. Lehet elvezi. Mintsemhogy ne kelljen 04-05 kor kellni es indulni meg napfelkelte elott dolgozni 4orat szar penzert. De majd az ido ezt is orvosolja!


Egyebkent jelentem a gepem elkeszult, csucsszuper lett, nagyon high tech, mindent elvisz es nagyon gyorsan...es itt kellett rajojjek, nincs is idom jatszani :D ,de legalabb ha van is 1-2 oram, akkor az elvezetes es nem idegbajos, hogy miert szaggat ez meg az. A szuper geppel egyutt az is jott, hogy a szuper laptop eladasra kerult, egy hosszas tanakodas utan Agival. En nem szivesen valok meg tole hisz sok kozos emlekunk van Olaszorszagbol, Magyarorszagrol es utolso vegceljan Angliabol, de az meg igen nagy penzkidobas, hogy hetrol hetre porosodva, az asztal sarkaban veszitsen mindennap az ertekebol. Komolyan amiota kesz a PC fel se nyitottam. Szoval a dontes megszuletett, adatok lementve, es felkerult ebay-re.  Akit erdekel ne habozzon irni ! :)

Es, hogy picit szines legyen a blog, most is toltok fel par kepet a mult heti setarol. 5percre van egy nagyobbacska park amit Google mapsen talaltam (mert hol mashol) es mondtam Aginak nezzuk meg, ha masert nem is legalabb valami setalgatos programos delutanunk legyen!

Koszonom a figyelmet, a kepekkel bucsuzom :) ...ja es nem tudom mikor irok legkozelebb , ne kerdezgessetek mindig :D











1 megjegyzés: